Анализ рынка. Маркетинговые исследования, обзоры рынка. Аналитика. Консалтинг.
Маркетинговые исследования - Рынки торговли - Россия
Готовые маркетинговые исследования рынков, социологические исследования, базы данных, аналитика и обзоры рынка, инвестиционные меморандумы, маркетинговые обзоры, другие аналитические отчеты. Исследования включают: маркетинговый анализ объемов рынка, емкость, доли и сегменты рынка, SWOT (свот) - анализ и конкуренцию. Наиболее полная и постоянно обновляемая готовая аналитика лучших маркетинговых агентств.
Приглашаем к сотрудничеству бизнес аналитиков, исследовательские и маркетинговые группы специалистов, консалтинговые компании и агентства для таких работ, как анализ рынка, консалтинг, обзор рынка, проведение исследований, маркетинг и продажа готовой аналитики.
To describe current situation and prospects on thermographic (infrared) cameras and thermographic devices market in Russia.
The report consists of 7 chapters
Chapter 1 shows methodology of the research process.
Chapter 2 describes the classification and main characteristics of thermographic cameras and thermographic devices.
Chapter 3 contains information about world market of thermographic cameras and thermographic devices.
Chapter 4 shows data about production of thermographic cameras and thermographic devices in Russia.
Chapter 5 contains information about volume, value and growth rates on the Russian market of thermographic cameras and thermographic devices.
Chapter 6 shows data about import to Russia and export from Russia of thermographic cameras and thermographic devices.
Chapter 7 describes how Russian market of thermographic cameras and thermographic devices will develop next years.
Research objective
To describe current situation and prospects on thermographic (infrared) cameras and thermographic devices market in Russia.
Research tasks
1. To calculate volume and value of the Russian market of thermographic (infrared) cameras and thermographic devices.
2. To describe main trends on the world market of thermographic (infrared) cameras and thermographic devices.
3. To calculate volume and value of the import and export on the thermographic (infrared) cameras and thermographic devices Russian market.
4. To calculate volume and value of the import and export on the thermographic (infrared) cameras and thermographic devices Russian market in the categories:
cooled and uncooled;
hand-operated andstationary;
able and unable to measure temperature with high accuracy;
for observation and diagnostics.
5. To learn trends and prospects on the Russian market of thermographic (infrared) cameras and thermographic devices.
6. To investigate factors on the Russian market of thermographic (infrared) cameras and thermographic devices.
7. To describe main characteristics of thermographic (infrared) cameras and thermographic devices.
8. To monitor and calculate prices on thermographic (infrared) cameras and thermographic devices in Russia.
9. To describe competition situation on thermographic (infrared) cameras and thermographic devices in Russia.
10. To provide information about key players on on thermographic (infrared) cameras and thermographic devices in Russia.
Research object
Market of thermographic (infrared) cameras and thermographic devices in Russia.
Research method of data collecting
Monitoring of materials from printed and electronic business and specialized publications, reviews of the market; Internet resources; materials of marketing and consulting companies; results of previous researches made by.
Research method of data analysis
1. Databases of the Federal Customs Service data, Rosstat (Federal State Statistics Service).
2. Printed and electronic business and specialized editions, analytical reviews.
3. Internet resources in Russia and the world.
4. Materials of domestic and world markets players.
5. The results of researches of marketing and consulting agencies.
6. Materials of branch establishments and databases.
7. Materials of United Nations Statistics Division: Commodity Trade Statistics, Industrial Commodity Statistics, Food and Agriculture Organization, International Monetary Fund, World Bank, World Trade Organization, Organization for Economic Cooperation and Development, International Trade Centre, Index Mundi.
8. Results of previous researches made by.
Sample size and structure
Content analysis of documents does not involve the calculation of the total sample. Researchers analyze available documents and information.
Подробное оглавление
Table of contents::
Table of contents 2
List of tables and figures 4
List of tables: 4
List of figures: 5
Summary 6
Chapter 1. Methodology of the research process 7
§1.1. Research objective 7
§1.2. Research tasks 7
§1.3. Research object 7
§1.4. Research method of data collecting 8
§1.5. Research method of data analysis 8
§1.6. Sample size and structure 8
Chapter 2. Classification and main characteristics of thermographic cameras and thermographic devices 10
§2.1. Infrared camera: description 10
§2.2. Infrared cameras classification 11
§2.3. By measurement functions 11
§2.4. By method of imaging 11
§2.5. By spectral range 11
§2.6. Stationary and portable 12
§2.7. Cooled and uncooled devices 12
§2.8. Applications of infrared cameras 13
§2.9. How it works 14
Chapter 3. World market of thermographic cameras and thermographic devices 16
§3.1. World market of infrared cameras 16
§3.2. World market tendencies 16
Chapter 4. Production of thermographic cameras and thermographic devices in Russia 17
Chapter 5. Volume, value and growth rates on the Russian market of thermographic cameras and thermographic devices 18
Chapter 6. Import of thermographic cameras and thermographic devices to Russia and export of thermographic cameras and thermographic devices from Russia 20
§6.1. Import 20
6.1.1. Import by manufacturers 22
6.1.2. Import by countries of origin 24
6.1.3. Import of cooled and uncooled infrared cameras 27
6.1.4. Import of cooled and uncooled infrared cameras by manufacturers 28
6.1.5. Import of infrared cameras for observation and diagnostics 30
6.1.6. Import of infrared cameras with or without high accuracy temperature measurement 31
6.1.7. Import of hand-operated and stationary infrared cameras 31
§6.2. Export 33
6.2.1. Export by manufacturers 34
6.2.2. Export by countries of destination 36
6.2.3. Export of cooled and uncooled infrared cameras 37
Chapter 7. Thermographic cameras and thermographic devices Russian market forecast 38
Appendix 1. Key players profiles 39
§7.1. FLIR Systems, Inc. 39
§7.2. Fluke Corporation 40
§7.3. Thales Group 41
§7.4. Testo AG 42
§7.5. Nippon Avionics Co., Ltd (NEC) 43
§7.6. Sagem 44
§7.7. SAT Infrared 44
§7.8. OAO «Tsiklon» 45
§7.9. OAO “Pergam-Inzhiniring” 45
§7.10. OOO «NPO AMB» 46
The list of Appendixes; the list of tables, diagrams and figures:
The report includes 25 tables and 9 figures.
Приложения
Table 1. Production volume of infrared cameras in Russia, units and % of increase
Table 2. Production value of infrared cameras in Russia, thousand dollars and % of increase
Table 3. Volume and growth rates on the thermographic cameras and thermographic devices market in Russia, units and % of increase
Table 4. Value and growth rates on the thermographic cameras and thermographic devices market in Russia, thousand dollars and % of increase
Table 5. Import of thermographic cameras and thermographic devices to Russia, units and %
Table 6. Import of thermographic cameras and thermographic devices to Russia, thousand dollars and %
Table 7. Import of infrared cameras to Russia by manufacturers, units
Table 8. Import of infrared cameras to Russia by manufacturers, thousand dollars
Table 9. Import of infrared cameras to Russia by countries of origin, units
Table 10. Volume of imported infrared cameras by type (cooled and uncooled), units, % of cooled cameras
Table 11. Value of imported infrared cameras by type (cooled and uncooled), thousand dollars, % of cooled cameras
Table 12. Volume of imported infrared cameras by type (cooled and uncooled) and manufacturers, units
Table 13. Value of imported infrared cameras by type (cooled and uncooled) and manufacturers, thousand dollars
Table 14. Volume of imported infrared cameras by type (for observation and diagnostics), units, % of cameras for observation
Table 15. Value of imported infrared cameras by type (for observation and diagnostics), units, % of cameras for observation
Table 16. Volume of imported infrared cameras by type (with or without high accuracy temperature measurement), units, % of cameras without high accuracy
Table 17. Value of imported infrared cameras by type (with or without high accuracy temperature measurement), thousand dollars, % of cameras without high accuracy
Table 18. Volume of imported infrared cameras by type (hand-operated or stationary), units, % of stationary cameras
Table 19. Value of imported infrared cameras by type (hand-operated or stationary), thousand dollars, % of stationary cameras
Table 20. Export of thermographic cameras and thermographic devices from Russia, units and %
Table 21. Export of thermographic cameras and thermographic devices from Russia, thousand dollars and %
Table 22. Export of infrared cameras from Russia by manufacturers, units
Table 23. Export of infrared cameras from Russia by manufacturers, thousand dollars
Table 24. Volume of exported infrared cameras by type (cooled and uncooled), units, % of cooled cameras
Table 25. Value of exported infrared cameras by type (cooled and uncooled), thousand dollars, % of cooled cameras
Figure 1. Volume on the thermographic cameras and thermographic devices market in Russia, units
Figure 2. Import of thermographic cameras and thermographic devices to Russia, units
Figure 3. Import of thermographic cameras and thermographic devices to Russia, thousand dollars
Figure 4. Import volume of infrared cameras to Russia by manufacturers, %
Figure 5. Import value of infrared cameras to Russia by manufacturers, %
Figure 6. Import volume of infrared cameras to Russia by countries of origin, %
Figure 7. Import value of infrared cameras to Russia by countries of origin, %
Figure 8. Export of thermographic cameras and thermographic devices from Russia, units
Figure 9. Export of infrared cameras from Russia by countries of destination, %
Вы можете опубликовать понравившийся материал нашего сайта у себя в блоге, на форуме или сайте. Достаточно скопировать код или нажать на кнопку
«скопировать в буфер». После этого достаточно вставить код из буфера обмена в свой проект в нужное место.
To describe current situation and prospects on thermographic (infrared) cameras and thermographic devices market in Russia. The report consists of 7 chapters Chapter 1 shows methodology of the research process. Chapter 2 describes the classification and main characteristics of thermographic cameras and thermographic devices. Chapter 3 contains... Читать дальше
Купить готовый отчет по исследованию рынка, обзор или маркетинговый анализ, сделать заказ на новую работу можно по т. +7 (926) 535-50-61, Написать письмо
Всем покупателям готовой аналитической работы на сумму более 6 000 рублей - Подарок – Накопительная дисконтная карта .
Обращаем Ваше внимание, что все представленные на нашей площадке отчеты, как правило, содержат в себя: статистическую информацию, анализ объемных и емкостных показателей, долевое деление рынка, сегментацию рынка, конкуренцию и конъюнктуру, маркетинговый план и стратегию продвижения, мониторинг источников информации. Большинство отчетов постоянно обновляются. Поэтому, точное представление о содержательной части работы, всегда можно получить из подробного описания интересующей Вас аналитики.
Всегда рады сотрудничеству и партнерству с профессиональными исследовательскими и маркетинговыми коллективам, сложившимися группами квалифицированных специалистов, маркетинговыми агентствами, консалтинговыми компаниями, отдельными аналитиками и бизнес аналитиками, имеющими опыт работы в таких направлениях, как: бизнес планирование, маркетинговый анализ, составление обзоров рынка, проведение других исследовательских и аналитических работ, а также продаже уже готовых обзоров и инициативных исследований.
Преимущества Торговой площадки готовых маркетинговых исследований рынка, маркетинговых обзоров и обзоров рынка
Проведение полномасштабного маркетинга, маркетингового исследования рынка или маркетингового анализа требует значительных временных и финансовых затрат, использование труда высококвалифицированных аналитиков, маркетологов, консалтинговых компаний или маркетинговых агентств.
Данная Торговая площадка поможет купить Вам уже готовую аналитику, исследование или обзор с минимальными потерями времени и средств. Представленная здесь статистическая и маркетинговая информация, маркетинговые обзоры и исследования охватывают все направления промышленности и бизнеса. Маркетинговые отчеты, выполненные ведущими российскими и зарубежными аналитиками, содержат в себе основные компоненты исследования рынков: мониторинги и обзоры СМИ, глубинный анализ рынка, анализ конкурентной среды, мониторинг цен и продукции, анализ потенциала рынка, анализ тенденций развития рынка, социологические исследования, SWOT (свот) - анализ. В результате, Вы получаете актуальную оперативную информацию, такую, например, как отраслевой рынок, рынок недвижимости, в целом, так и по его отдельным сегментам. Вид аналитики, описывающей конкурентов: анализ рынка, объем производства и продаж, объем рынка, динамика рынка, емкость рынка, сегментарные доли рынка, прогнозируемое развитие рынка.
Вы имеете возможность:
Не тратить значительных средств на содержание большого числа штатных маркетологов и аналитиков;
Выбирать, приобретать и получать результаты работ сотни профессиональных маркетинговых и консалтинговых компаний и агентств в одном месте;
Использовать маркетинговую информацию в своем бизнесе в тот же, или на следующий день после оплаты;
В случае: отсутствия необходимых маркетинговых обзоров рынка или исследований, наличия особых персональных требований к маркетинговому анализу или необходимости актуализации необходимой Вам аналитики, Вы сможете оперативно заказать и получить отчет на базе уже представленных работ или заключить Договор на проведение заказного маркетингового исследования или анализа.
Купить маркетинговое исследование, обзор или маркетинговый анализ Вы сможете именно тогда, когда Вам это необходимо, получив при этом самую актуальную информацию.